office@crmonline.co.il

052-508-8999

CRM = ניהול קשרי לקוחות

מערכת CRM Online נשענת על אסטרטגיית ניהול עסקית, לפיה התקשורת עם הלקוח ניצבת במרכז הפעילות, תוך הבנה כי דווקא הלקוחות מהווים נכס העיקרי של כל חברה. מטרת העל של מערכת CRM Online היא לבחון את הלקוחות הרווחיים ביותר, ללמוד לעבוד איתם באופן אפקטיבי יותר, למנוע עזיבתם למתחרים, וכך להגדיל את רווחי החברה.

Read More

במהדורה של "Harvard Business Review" הוצאה נוסחה: הורדת עזיבתם של קונים ב-5% מגבירה רווח של החברה ב-25% לפחות. בלי CRM מדובר במשימה בלתי אפשרית.

אסטרטגיה זו נשענת על שני צירים מרכזיים:
המשך קריאה: CRM = ניהול קשרי לקוחות

ישום מערכת בארגון

לפי מחקרים שנערכו בעבר -70% מפרויקטי ה-CRM נכשלים. גם אם מספר זה איננו מדויק כיום, עדיין חלק ניכר מפרויקט ה-CRM נכשלים. סיבה העיקרית לכך  -  חוסר הבנה הדדית, בין ספקי CRM לחברה הרוכשת, ברמה המתודולוגית. יחד עם זאת, פרויקט CRM ביישום נכון, בחיבור נכון לארגון ולמנהלים העסקיים, עם הבנה ויכולות טכנולוגיות, מקדם את העסק, מייעל תהליכים ומגדיל רווחי החברה.

המשך קריאה: ישום מערכת בארגון

מהי תוכנת CRM?

רבים מאלו העובדים מול קהל הלקוחות עם הזמן מגיעים למסקנה שהתפקוד הופך ללא יעיל ובמרבית המקרים גם בלתי אפשרי ללא מערכת מקצועית ייעודית לצרכים אלו.

תיבות הדואר האלקטרוני עמוסות במאות פרטים ועשרות תיקיות עם שמות אנשי קשר ושמות החברות איתם הארגון נמצא בקשרים שונים. רשימות ארוכות של מסמכים, אשר ההתמצאות בהם אינה אפשרית, אך הם מכילים אינפורמציה יקרת ערך כגון: הצעות מחיר, הסכמים, תיעוד שיחות ופגישות ועוד. היומן עמוס משימות ותכנון הפעילות נהיה קשה מיום ליום.
המשך קריאה: מהי תוכנת CRM?

CRM - מה יוצא לי מזה?

CRM Online משפרת אחוזי המכירות והרווחים. היא עוזרת לשמור על רמת שירות לקוחות גבוהה ומספקת כלים מתקדמים לביצוע פעולות עסקיות נכונות כל זאת, באמצעות מערכת קלה להפעלה בעלת ממשק גרפי איכותי ומתקדם.

למערכת יכולת ייחודית להתאים את עצמה ולגדול עם הארגון ללא כל צורך בהקצאת משאבים מיוחדים. למעשה, הדרישה היחידה של מערכת היא מחשב וחיבור לרשת האינטרנט.

המשך קריאה: CRM - מה יוצא לי מזה?

בחירת תוכנת CRM

ארגונים רבים מגיעים למסקנה, כי עליהם לנהל את הקשר מול לקוחותיהם ואת מהלך הניהול הפנימי בארגון, בצורה טובה יותר ומרוכזת. לצורך כך הם מתחילים להתעניין ביישומי CRM כמענה לצרכיהם.

 אבל השאלה הגדולה היא - כיצד ניגשים לבחור את התוכנה המתאימה מתוך שלל התוכנות? ומה הן ההכנות הנדרשות מהארגון על מנת להטמיע מהלך ארגוני חדש הכולל שינוי נוהלי עבודה ?
המשך קריאה: בחירת תוכנת CRM

אז מה זה CRM ולמה צריך את זה?

עולם העסקים של היום מחייב כל ארגון להיות בקשר ובמעקב מתמיד אחר לקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים. קשר זה משמעו הקצאת משאבים אנושיים וחומריים כאחד ולרב מקור לאכזבה ולתסכול הנובע אחת משתי סיבות:

הראשונה היא, העדרה של מערכת מקצועית ייעודית לצרכים אלה והשניה היא, מספר מערכות המתקיימות במקביל בארגון ואינן מסונכרנות אחת עם השניה. מה שקורה בשטח הוא תיבות הדואר האלקטרוני עמוסות במאות פרטים ועשרות תיקיות עם שמות אנשי קשר ושמות החברות איתם הארגון נמצא בקשרים שונים. רשימות ארוכות של מסמכים, אשר ההתמצאות בהם אינה אפשרית, למרות שהם מכילים אינפורמציה יקרת ערך כגון: הצעות מחיר, הסכמים, תיעוד שיחות ופגישות ועוד. היומן הינו עמוס משימות ותכנון הפעילות נהיה קשה מיום ליום.

המשך קריאה: אז מה זה CRM ולמה צריך את זה?

מה זה CRM

  ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management וכן CRM) הינה תפיסה מערכתית לניהול הקשר בין הארגון ללקוחותיו על מנת לשמר את הלקוחות ולהעמיק את הפעילות איתם באופן המוביל לשיפור תוצאותיו העסקיות של הארגון. העקרונות המנחים את התפיסה הם מרכזיות הלקוח וההבדלים בין הלקוחות. התפיסה משלבת בין פעולות לרכישת לקוחות, שימור לקוחות ופיתוח לקוחות תוך הסתכלות על הערך הנוצר לארגון בתהליכים אלו
המשך קריאה: מה זה CRM

ניהול קשרי לקוחות - חווית לקוח- הדור הבא

“Focus on the customer not the organization, provide customer with an emotionally engaging experience and the rest will take care of itself”
טוען Colin Shaw בספרו- “The DNA Of The Customer Experience"

האמנם?

האתגר הניצב בפני ארגונים בימים אלו הינו מציאת דרכים חדשות ויצירתיות להעמקת הקשר עם הלקוח, הגדלת נתח הפעילות מולו ונאמנותו לארגון.

המשך קריאה: ניהול קשרי לקוחות - חווית לקוח- הדור הבא

הטמעה מוצלחת

רשימת שלבים בביצוע הטמעה מוצלחת בארגון .

השלבים רלוונטיים לכל ארגון ללא תלות בגודל או תחום הפעילות

הקפדה על השלבים מונעת חריגה תקציבית ואי עמידה בזמנים למרות שבמבט ראשון נוצרת השליה של תהליך ארוך ומיותר. גורם מקצועי (מטמיע ) ונציג החברה בעל חריצות מסוגלים לבצע את התהליך בפרק זמן קצר ובאפקטיביות גבוהה

המשך קריאה: הטמעה מוצלחת