עולם העסקים של היום מחייב כל ארגון להיות בקשר ובמעקב מתמיד אחר לקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים. קשר זה משמעו הקצאת משאבים אנושיים וחומריים כאחד ולרב מקור לאכזבה ולתסכול הנובע אחת משתי סיבות:
הראשונה היא, העדרה של מערכת מקצועית ייעודית לצרכים אלה והשניה היא, מספר מערכות המתקיימות במקביל בארגון ואינן מסונכרנות אחת עם השניה. מה שקורה בשטח הוא תיבות הדואר האלקטרוני עמוסות במאות פרטים ועשרות תיקיות עם שמות אנשי קשר ושמות החברות איתם הארגון נמצא בקשרים שונים. רשימות ארוכות של מסמכים, אשר ההתמצאות בהם אינה אפשרית, למרות שהם מכילים אינפורמציה יקרת ערך כגון: הצעות מחיר, הסכמים, תיעוד שיחות ופגישות ועוד. היומן הינו עמוס משימות ותכנון הפעילות נהיה קשה מיום ליום.
בנקודת זמן קריטית זאת, כאשר כל מכלול המידע אינו שימושי וצורך זמן רב, מתקבלת החלטה מבורכת - שילוב מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות.
CRM היא אסטרטגיה עסקית הקובעת את טיב קשרי החוץ עם קהל הלקוחות (המערכת לא פוסחת על ספקים וגורמים נוספים). CRM עוסקת בענפי שיווק (ניהול קמפיינים), מערך המכירות, מחירונים מלאים, הצעות מחיר, חיוב וגבייה.
למעשה, מערכת CRM Online עוזרת ללקוחות המעוניינים לשפר את הביצועים העסקיים, להתייעל ולהתקדם לשיטות עבודה מתקדמות.
מה שמערכת CRM טובה עושה למעשה הוא:
-
יוצרת מאגר מידע אחיד אשר אוגר את כל הפעילות ואליו מוזנים כל הנתונים באופן מיידי.
-
מסנכרנת בין כל הערוצים ותהליכם עסקיים הקיימים בכל אחד מהמחלקות בחברה.
-
מאפשרת נגישות לאינפורמציה בכל מקום ובכל זמן.
למעשה, מערכת CRM Online עוזרת ללקוחות המעוניינים לשפר את הביצועים העסקיים, להתייעל ולהתקדם לשיטות עבודה מתקדמות.
CRM Online מבצעת זאת תוך התבססות על היתרונות הבאים:
|