office@crmonline.co.il

052-508-8999

CRM - מה יוצא לי מזה?

CRM Online משפרת אחוזי המכירות והרווחים. היא עוזרת לשמור על רמת שירות לקוחות גבוהה ומספקת כלים מתקדמים לביצוע פעולות עסקיות נכונות כל זאת, באמצעות מערכת קלה להפעלה בעלת ממשק גרפי איכותי ומתקדם.

למערכת יכולת ייחודית להתאים את עצמה ולגדול עם הארגון ללא כל צורך בהקצאת משאבים מיוחדים. למעשה, הדרישה היחידה של מערכת היא מחשב וחיבור לרשת האינטרנט.

 

CRM Online מציעה לך הצלחה שיווקית, גידול במכירות, חיסכון בעלויות ספקים, שירות לקוחות יעיל, ניצול משאבים מחושב ואפשרות לבצע החלטות עסקיות חכמות בדרך קלה, נכונה ובהצלחה רבה יותר.

מאפיינים להצלחה עסקית

ניהול פרטי לקוחות
הזנת פרטי לקוחות, עדכון פרטים ושמירת פרטים נוספים.

ניהול הזדמנויות מכירה

יצירת הזדמנויות מכירה ללקוח, מעקב אחר פעולות השיווק והזדמנויות מכירה בעזרת מבט כולל על היסטורית מכירות ללקוח.

הגברת ההצלחה במכירות
קיצור מחזורי מכירה ושיפור במספר עסקאות סגורות, אוטומציה של תהליך המכירה, הגדרת הזדמנויות מכירה וביצוע follow up.

ניהול שירות לקוחות ותמיכה

ניהול שירות לקוחות על ידי יצירת 'קריאות שרות' עבור כל פנייה לשירות לקוחות או תמיכה, ומעקב אחר פניות לשירות בכל השלבים. טיפול מרוכז בפניות באמצעות מערכת CRM Online מבטיח שבזמן פניית הלקוח כל המידע נמצא במקום אחד, בצורה מרוכזת וזמינה, דבר המונע כפילויות ובזבוז זמן של הלקוח, נציג השירות ועובדים נוספים בארגון.
כל זה מאפשר לקיים שירות לקוחות ברמה גבוהה ושביעות רצון לקוחות גבוהה, חיסכון משמעותי ויעילות רבה.

ניהול מוצרים
יצירה קלה ונוחה של קטלוג מוצרים שלם ומקיף של מוצרי החברה. הכנסת מוצרים חדשים ועדכון פרטים. מערכת CRM Online מאפשרת ייבוא או ייצוא נתונים ממערכות שונות באמצעים פשוטים ביותר – למשל, גיליון אלקטרוני (excel) של מיקרוסופט. הפקת מחירונים בהתאם לרשימת המוצרים, שליחת עדכונים על מוצרים חדשים לסוכני שטח ומפיצים בזמן אמת (עדכון מתבצע במידי). פרטי מוצר כוללים מבנה המוצר, תמונה והסבר. מערכת CRM Online מאפשרת להוסיף ולערוך שדות נתונים נוספים בהתאם לצורך.

דוחות
מערכת CRM Online מצוידת במגוון רחב של דוחות אשר מספקים הבנה ברורה יותר של הנעשה ומאפשרים להפיק לקחים וקבלת החלטות בסביבה ברורה וניתנת למדידה.
המערכת מאפשרת יצירת דוחות על פי חתכים מיוחדים הניתנים ליצירה באופן עצמאי באמצעות ממשק קל ונוח למשתמש.

דוגמאות של דוחות אותם ניתן להפיק: דוח מכירות (כמותי, מחזורי ועוד), דוח מכירות ללקוח (לקוח ספציפי, קבוצה ועוד), דוח המוצרים הנמכרים ביותר (לפי פרק זמן, לפי סוכן ועוד), דוחות חייבים, דוח הזמנות ומגוון רחב של אפשרויות ליצירת דוחות נוספים.

עבודה ברשת
מערכת CRM Online עובדת ומפועלת ברשת האינטרנט (או ברשת פנימית של הארגון). תכונה ייחודית זאת נותנת גמישות במיקום העבודה, עבודה של מספר משתמשים בו זמנית וצפייה בשינויים בזמן אמת. התוכנה משחררת מהתלות בעמדת עבודה ספציפית ומאפשרת גישה מכל מקום, תוך הקפדה על אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. מערכת CRM Online מתאימה במיוחד ללקוחות, אשר לא מעוניינים להשקיע בפרויקטי מחשוב עתירי תוכנה, חומרה ותקציב, אך זקוקים לפתרון מיידי בנושא.

המערכת מאפשרת להתחיל בשיפור תהליכים בתקציב מצומצם מאוד ולהרחיב את הפעילות בהתאם לצרכים וזאת תוך תכנון עלויות ידועות מראש. התוכנה מלווה את כל שלבי ההתקשרות עם לקוח ותקשורת ארגונית פנים/חוץ ארגונית.

מערכת CRM Online מאפשרת לעובדי החברה לשתף מידע בין כלל העובדים והמחלקות, מונעת הכנסת מידע חוזר (יצירת מידע כפול) ומבטיחה יעילות גבוהה של אנשי מכירות, שירות בלקוחות, ניהול הספקים ועוד.