רבים מאלו העובדים מול קהל הלקוחות עם הזמן מגיעים למסקנה שהתפקוד הופך ללא יעיל ובמרבית המקרים גם בלתי אפשרי ללא מערכת מקצועית ייעודית לצרכים אלו.
בנקודת זמן קריטית זאת, כאשר כל מכלול המידע אינו שימושי וצורך זמן רב, מתקבלת החלטה מבורכת - שילוב מערכת ניהול קשרי לקוחות יעודית .
הנגזרת הטקטית של המערכת מבוססת על התפיסה הבאה:
-
הימצאות מאגר מידע אחיד, אשר אוגר את כל הפעילות ואליו מוזנים כל הנתונים באופן מיידי.
-
סנכרון מלא בין כל הערוצים ותהליכים עסקיים הקיימים בכל אחד מהמחלקות בחברה.
-
נגישות לאינפורמציה בכל מקום ובכל זמן.
מערכת CRM Online עוזרת לאותם הלקוחות, אשר מעוניינים לשפר את הביצועים העסקיים, להתייעל ולהתקדם לשיטות עבודה מתקדמות.
CRM Online מבצעת זאת תוך התבססות על היתרונות הבאים:
-
גמישות גבוהה של המערכת.
-
כל הפונקציות מרוכזות במסך אחד.
-
כל המידע משויך לאובייקט ספציפי (לקוח, ספק וכדומה).
-
מערכת מבוססת web.
-
שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים - java.ajax.php.MySql.
-
מערכת חיפוש פנימית.
-
יכולת התממשקות גבוהה (outlook plug-in,office plug-in,thunderbird plug-in).
-
יכולת יבוא ויצוא נתונים ממערכות שונות.
-
אי תלות באמצעי חומרה נוספים - למעשה הדרישה היא מחשב וחיבור לאינטרנט.
-
תהליך הטמעה קצר במיוחד.
-
עדכוני גרסאות שוטפים.