כן, במערכת CRM Online ניתן להגדיר תהליכים אוטומטיים (Workflow). במערכת קיים מנגנון חכם המאפשר לקבוע ולבצע באופן אוטומטי פעולות על פי הגדרות עסקיות ללא שום צורך בתכנות מיוחד או פיתוח. המערכת מאפשרת הטמעה מהירה ואפשרות לשינויים ועדכונים מהירים בהתאמה לשינוי בתהליך העסקי.
כאן היתרון הגדול של CRM Online.
עקב היותה מערכת אינטרנטית ניתן לעבוד עליה מכל מחשב ללא כל קשר למשרד. אי לכך, כל העובדים בארגון יכולים להיות מעודכנים כל הזמן .
המערכת הינה מערכת מדף הכוללת את מרבית הפתרונות לעסק כמו מבנה העסק (ניהול תפקידים והרשאות) הנהלת חשבונות, קטלוג מוצרים, מחירונים, יומנים, ניהול משימות ועוד. בממוצע מערכת "מדף" מספקת כ- 75 % מהצרכים של העסק .
כיוון שאין שני עסקים העובדים בצורה זהה, תידרש התאמה בסיסית לדוגמה: הוספת שדות, שימוש במונחים המקובלים בחברה, אינטגרציה עם אתר
האינטרנט, יצירת דוחות ייעודיים למנהלים ואף שרותי פיתוח לצרכים מיוחדים. אפשרויות אלו נלקחות בחשבון בכל פרויקט וקיימים פתרונות מובנים לצרכים האלו.
בהחלט ניתן להתנסות דרך רישום למערכת הדגמה . אך, יחד עם זאת, אפשר להתחיל לעבוד תוך מספר שבועות.
הטמעת פתרון CRM מוצלח בארגון תלויה בגורמים שונים. לכל מחלקה/תפקיד והמומחיות יש את הדרישות הייחודיות. יש להתחשב בצרכים של כל אחד מהגורמים כך לדוגמה: מנהלי המכירות מעוניינים בכלים לניהול לידים, הזדמנויות מכירה וניהול הצעות מחיר/הזמנות עבודה. מנהלי השירות צריכים כלים לשיפור והתייעלות השירות, מערכות לניהול קריאות שרות ומאגרי שאלות נפוצות גמישים. מנהלי הרכש והכספים יתעניינו בעלויות של המערכת ובצרכים משמעתיים של העובדים (עבודה מול מערכת בשלב ראשוני מצריכה משמעת ארגונית).
על מנת לעמוד במשימה יש להגדיר את הצריכים הבסיסים של כל אחת מהמחלקות ולבדוק איזו תוכנה נותנת את הפתרון האופטימאלי. במקרה זה מומלץ להיעזר בשרותי גורמים מקצועיים.
רישום ותיעוד אנשי קשר עם פרטי התקשרות הינם הנכס של כל חברה . מערכת CRM מבית גזית בי. אמ. אס מספקת מאגר אחיד לכל העסק. השימוש במערכת CRM Online מונע עבודה לפי מאגרים פרטיים של כל אחד מהעובדים והופך אותם לנכס של הארגון. בצורת עבודה זאת נמנעים כפלים, פניות מיותרות, נחסך זמן חיפוש של איש קשר ספציפי - כל זה גורם להתייעלות עבודה בארגון .
יישום מערכת CRM מונע אובדן אינפורמציה בעקבות תקלות או פעולות אחזקה של המחשבים האישיים (בעיות חומרה,פירמוטים של מחשבים ועוד) ,שומר על עדכניות הנתונים ומונע מצב בו עזיבת העובד גורמת לאובדן אנשי קשר.
אינטראקציה בין ארגון ולקוח מתקיימת על ידי מספר בעלי תפקידים שונים.
נציגי מכירות עובדים מול רכש או מנהלי מחלקות רלוונטית (לעיתים קורה מצב שיש צורך לאשר את העסקה מול אנשי רכש). הגבייה מתבצעת מול מחלקת הכספים. השרות ניתן למשתמשים, ללקוח קצה ולשימור לקוחות מול כל נושאי התפקידים. מערכת CRMOnline יודעת לנהל את כל הפעולות הנהלה, לתעד את נקודות התקשורת ולשמור אותם בחשבון לקוח להמשך הקשר. כמו כן, בחשבון לקוח ניתן לקבל תמונה ברורה ומקיפה על הפעילות של הלקוח, להבין את הצרכים וההעדפות שלו ולצפות בהיסטוריה שלו. מערכת CRM Online מאפשרת רמות גישה שונות לאינפורמציה באמצעות מערכת הרשאות.
נציגי המכירות נמדדים על פי נתון אחד – כמה כסף הם הביאו בסוף יום/שבוע/חודש/רבעון ולכן הם נוטים להתמקד בהצלחות - כלומר בסגירת עסקאות .
אבל לצד ההצלחות ישנם לא מעט כישלונות - הרי לא כל ליד הופך לעסקה. במקרה זה ההתערבות של מנהל מכירות הינה חיונית. ללא המערכת זאת אין למנהל המכירות אפשרות לעקוב אחר התקדמות העסקה ויכולת ההשפעה, לכן, סיכויי הסגירה שלה נמוכים מאוד (ולרוב מתבססים על הסבר נציג המכירות לאחר מעשה). מערכת CRM תאפשר לו לצפות בנתונים כגון סוג העסקות, מיהם לקוחות פוטנציאלים,על איזה מוצרים/שירותים מדובר ומול איזה מתחרים מתנהלים הדברים. גישה לאינפורמציה זאת תאפשר למנהל המכירות למקסם את התפקיד, למקד את נציגי המכירות בעסקאות הנכונות ולהגדיל את ההכנסות של הארגון.
בהחלט ניתן לעשות הנהלת חשבונות במערכת.
מערכת הנהלת חשבונות של CrmOnLine מאושרת ברשות המיסים באישור מספר 167201 את העתק האישור ניתן לראות כאן .
כמו כן ניתן לאמת את הנתונים מול אתר רשות המיסים.
ניהול קופה אונליין חדש ומתקדם מכל מחשב בעולם:
במערכת CRMONLINE מבית Gazit BMS
בכל עת ניתן להתחבר, בעזרת אינטרנט בלבד, לקופה רושמת און-ליין של העסק שלך. וזאת כולל מודול מוצרים ומלאי.ניתן לעשות זאת מכל מחשב ומכל מקום, ללא כל צורך ברכישת מחשב מיוחד, גם בבית הלקוח, גם בחופשה בחו"ל. כך לחסוך בעלויות, אין צורך בקופה נוספת, שימוש במחשב נייד גם כן אפשרי, בנוסף ניתן להשתמש גם בנתב ובמודם סלולארי ובכך לפתור גם את סוגיית החיבור לאינטרנט.
כמו כן, אין צורך לשלם יותר כ 150 ₪ כל חודש על מכשירי סליקה – הכל קיים בקופה און- ליין שלנו. לקוח משלם בצ'ק – קיים מעקב, דוחות הפקדה, התראות תשלום. גם להעברות בנקיות. מהיום יכול להיות בעסק שלך מעקב מלא ושליטה על הנהלת חשבונות מכל מקום ובאונליין. שליטה על צ'קים דחויים ודוחות חייבים.
CRM Online מוכוונת לקידום המכירות בעסק שלך וניהול קשרי לקוחות יעיל יותר. נשמח לסייע לך לעבוד עם המערכת באופן שוטף ואף נסייע לך בקליטת הנתונים מהתוכנה הנוכחית שלך, באמצעות ממשק פשוט וסטנדרטי המהווה חלק מתכולת המערכת.
המערכת מסוגלת להתממשק באופנים שונים וברמות שונות למערכות נוספות. נא צור קשר עם אנשי התמיכה, כדי לקבל פרטים נוספים ולבדוק את הדרישה לגופו של עניין.
כן. ב מערכת לניהול אנחנו דוגלים במדיניות התאמה מלאה ואישית לצרכי הלקוח. לצורך ביצוע התאמה אנו בודקים את המודלים הקיימים במערכת ואפשרות התאמה לצרכים מיוחדים. במידה ויש צורך בהתאמות מיוחדות אנו מבצעים את העבודה בעלות שעות בלבד.
פתרונות לניהול העסק בהתאמה אישית מבוססי האינטרנט מבית Gazit BMS.
CRM שלנו בנוי כך שהלקוח בעצמו יכול לבחור ולהתאים שדות שהוא צריך, בין אם זה שדות חדשים ובין הוא מעוניין להסתיר שדות קיימים.
תוכנה לניהול עסק אינדיבידואלית לכל לקוח ויש בה כל מודול לבחירת הלקוח.
תוכנה ל תפיסה חדשנית ויעילה לגיוס, שירות, ניהול הלקוחות, ניהול העובדים ושיפור מכירות וביצועים בעסק שלך.
מהסקרים שביצענו עולה הדרישה למערכת בעברית, אנגלית ורוסית. עם יש לך דרישה ספציפית לשפה נשמח לשמוע על כך ולבדוק אפשרות התאמה של שפה נוספת. חשוב לזכור המערכת הינה גמישה וידידותית.
בהחלט כן. המערכת הינה גמישה וידידותית. ניתן לעצב אותה לצרכים הייחודיים של כל ארגון / עסק ואף תדע לעשות זאת במסגרת תוכנית ההדרכה שניתנת לכל לקוח חדש.
ודאי! ועוד תחסוך לך עלויות שיווק ופרסום רבות. (תחשיב שערכנו בקרב לקוחותינו מראה שהגדלה של מחזור המכירות בעסקה בודדה (!) מצדיקה את המערכת. רוב הלקוחות מדווחים על עליה של 15% - 25% והקטנת תקצבי פרסום כעד 50 %.
מושג כמו תחנות עבודה הינו רלוונטי במערכת מסוג CRM Online. למעשה, מדובר במספר משתמשים. כמות משתמשים – בבדיקות שערכנו הגיענו לכ- 60 משתמשים פעילים בו זמנית, כמו כן, בהחלט ניתן לגדיל את המספר פי כמה (פשוט לא היה צורך ).
תוכנת CRM Online פותחה בתחילת שנת 2005 והיא מבוססת על דרישות הלקוחות שלנו. במהלך השנים נעזרנו בייעוצים של מיטב המומחים בנושאים ניהולים, מאמני מכירות, מומחים למערכות מידע ויועצים ארגוניים.
למערכת CRM Online יכולות התממשקות רבות כולל עם outlook וישומי office נוספים.
למה אנו צריכים יומן בתוכנה?
יום עבודה שלנו עסוק, מלא הפתעות ובכל זאת חייבים לנהל את העסק.
שוכחים דברים, עובדים בבלגאן, מפספסים עסקות, לא מספיקים שום דבר ובקיצור, הזמן פשוט בורח לנו מהידיים – גם הלקוחות.
ניהול יומן זה אחד הכלים הכי יעילים לניצול זמן העבודה שלנו באופן מקסימלי מאחר וזה מכניס סדר בדברים, סדר בעבודה, בהזמנות, במכירות ובשרות.
מערכת CRMONLINE מקציבה זמן לכל משימה או אירוע, או ביקור ובסופו של דבר מביא לביצועם המושלם ויעיל.
כחלק מתהליך התיעלות של עסק, ניהול יומן ממוחשב, דינמי, קל לעדכון ומסונכרן עם תזכורות, דווחים ב SMS , התראות למייל שלכם ושל הלקוחות, תאריכים שונים במערכת ניהול לקוחות ובפרוייקטים ומשימות.
כל מה שצריך לעשות זה להכניס את האינפורמציה לגבי מה שאנחנו צריכים לעשות, תאריכי סיום של פרוייקטים, פגישות, טלפונים, זמן שמוקדש לעבודה במשרד, תאריכי ימי הולדת ועוד, והיומן כבר יתעדכן.
ניתן לראות שבוע שלם ואת השבועות הקודמים או הבאים, או כל תאריך אלרף פילטור לבקשת הלקוח ודוחות שונים, נשאר רק בקלות ולעבוד מתוך היום הנוכחי בו מסתכלים כאשר ניתן לבצע שינויים בתוך הפעילויות של אותו היום, להוסיף או לבטל כל אינפורמציה שנרצה.
העבודה עם יומן ממוחשב מערכת CRMONLINE היא נוחה ופשוטה והעיקר חוסכת זמן. היעילה ביותר ומשפרת את העבודה בעסק שלך.
ממש לא. אחד היתרונות המשמעותיים במערכת CRM Online היא עבודה בסביבת אינטרנט.
המידע שלך מוגן הרבה יותר בשרתים המאובטחים של חברה, מאשר במחשב האישי שלך או במחשב שבמשרדך. שרתינו ממוקמים בחוות שרתים העומדת בתקני ISO בינלאומיים. הם מוגנים בנוסף בשכבת אבטחה Firewall.
מספר יתרונות משמעותיים:
CRM Online מוכוונת לקידום המכירות בעסק שלך וניהול קשרי לקוחות יעיל יותר. נשמח לסייע לך לעבוד עם המערכת באופן שוטף ואף נסייע לך בקליטת הנתונים מהתוכנה הנוכחית שלך, באמצעות ממשק פשוט וסטנדרטי המהווה חלק מתכולת המערכת.