office@crmonline.co.il

052-508-8999

7 סיבות טובות ל - CRM OnLine

הפתרונות CRM OnLine מובססי האינטרנט המאפשרים לארגונים, בכל הגדלים ותחומי הפעילות, למצוא פתרון המאפשר להם להתמקד בפעילות העסקית שלהם, ולקבל מענה מדוייק, יעיל ואטרקטיבי מבחינה עסקית, ולצמצם חשיפה לסיכונים כלכליים ולהוצאות גבוהות על תוכנה.

כל אלה יסייעו לשפר את הפעילות העסקית והרווחיות וליצור יתרון תחרותי ברור, כי אנחנו...

המצב הכלכלי הנוכחי מעמיד בפני ארגונים עסקיים וחברות לשלוט על הפעילות העסקית ולנצל הזדמנויות עסקיות. זאת כדי לשמור על התחרותיות, להגדיל נתח השוק ולהבטיח יציבות עסקית בכל תנאי השוק.

כדי לעשות זאת, יש לבחון את איכות התקשורת והמידע בקרב חברי הארגון, הלקוחות והספקים, ולבדוק כיצד נוכל לייעל את תפקוד חברי הארגון, ואת תהליכי השיווק ולצמצם את טווח הטעות. לצד כל אלה, יש לבחור פתרונות טכנולוגיים שיסייעו לארגון להשיג מטרות אלה מבלי להוות מעמסה תקציבית.

 

הופכים כל ליד לעסקה

היום יותר מתמיד, חשוב לוודא שאף הזדמנות או ליד לא נופל בין הכיסאות. לכן חשוב לבדוק את כל התהליכים בארגון, לרבות נהלי עבודה, אישורים או חידוש התקשרות ולהפוך אותם לאוטומטיים.
אוטומטיזציה של התהליכים המרכזיים בארגון מסייעים לניטור קל ופשוט של הפעולות השגרתיות בארגון, לצמצם אבטלה סמויה, ולהבטיח דיוק. 

השימוש בפתרונות של CRM OnLine יסייע לך להורות לצוותי המכירות לעקוב אחרי לידים באופן מיידי וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בשלבי מכירה קריטיים. 

כך תוכל לשפר את נהלי העבודה מבלי לפגום באיכות ובדיוק ולהבטיח שכל הצעות ההתקשרות ימולאו, לידים ימוצו והלקוחות שלך יזכו לתשומת הלב לה הם מצפים.
 
הופכים צוותי המכירה לכרישי מכירות

 

צוותי המכירות שלך מחפשים מסמכים או יוצרים אותם בעצמם? אם כן, היעילות שלהם נפגמת. כדי להצליח, אנשי המכירות צריכים להתמקד במכירות בלבד.

 הפתרונות של CRM OnLine יסייעו לנציגי המכירות שלך למצוא מהר את המסמכים העדכניים ביותר ולייעל את תהליכי המכירה. 

הפתרונות אף מאפשרים לך ליצור חומרי שיווק עדכניים ויעילים כמו מאגרי מידע, נתונים על מכירות ותהליכי שיווק, מצגות ולאחסן את כל אלה בספרייה הנגישה לכל הגורמים הרלוונטיים.

כל אלה יאפשרו לאנשי המכירות לסגור עסקאות בקלות ומהירות.
 
 
 
משפרים את מערכת היחסים עם שותפים עסקיים

במצב הכלכלי הנוכחי חשוב יותר מתמיד למנף את השותפויות העסקיות בארגון מכיוון שאף אחד לא יכול לעשות הכל... השותפים העסקיים של הארגון יכולים להציג פתרונות, יכולות וקשרים, כדי למצות יותר הזדמנויות עסקיות.

פתרונות CRM onLine מאפשרים לשותפים העסקיים להפוך לחלק מצוות המכירות שלך ולהעניק תמונה מלאה של הפעילות השיווקית בארגון.
 

הקטנת עלויות תמיכה בלקוחות

כיום, עלות שיחה של לקוח למוקד שירות הלקוחות מסתכמת בכ- 7 דולר. עלותה של אותה פעולה באינטרנט תעלה פחות מ- 50 סנט.

לכן, לקוחות שישתמשו בתמיכה באמצעות פורטל לקוחות, יקטינו משמעותית את עלויות התמיכה מבלי להתפשר על איכות השירות. פורטל, המבוסס על מאגר מידע מתוחכם ומקיף, מסוגל לסייע ללקוחות לאתר ולקבל את הפתרון המתאים להם, לאחר שנוסה בהצלחה על ידי לקוחות אחרים.

במקרה של המשך טיפול על ידי נציג, הוא יקבל התרעה מיידית וגישה לכל המידע הרלוונטי ויוכל להעניק מענה ללקוח ולוודא את שביעות רצונו המלאה.

 
שימוש במנועי חיפוש ככלי שיווקי
יותר ויותר אנשים משתמשים במנועי חיפוש לפני רכישות מוצרים ושירותים. חברות וארגונים מקצות משאבים שיווקיים רבים לקידום ההופעות שלהם במנועי החיפוש.

עם זאת, אין היגיון בהשקעה בשיווק באמצעות מנועי חיפוש, אם לא ניתן לעקוב אחר תרומת ההשקעה לסגירת עסקאות.

פתרונות CRM onLine מאפשרים לנטר את התרומה להשקעה באמצעות Google AdWords ולהתאים אותה באופן מיידי, לקבל לידיםלקדם עסקאות ובקיצור, להגדיל את ההכנסות מההשקעה בקידום אתרים.

 
התמקדות בחדשנות
נהוג לחשוב כי חדשנות מחייבת תקציבים גדולים ולא כך הדבר. למעשה, חדשנות יכולה לנבוע מהקשבה ללקוחות, לשותפים ולצוותים שלנו.
לקוחות הארגון הם מקור מהותי לרעיונות, הקשבה. יישום המשוב שלהם יכול להקטין את עלויות התמיכה על ידי העברת שאלות למומחים בארגון.

שימוש ברעיונות והצעות של הלקוחות תורמים לפיתוח מוצרים ופתרונות אותם הם מבקשים, מה שמבטיח לך שיהיה להם ביקוש.
 
מרחיבים את פתרונות CRM OnLine ליישומים ייחודיים

 

מחלקת ה-IT בכל ארגון מתבקשת תמיד להתייעל ולצמצם עלויות מבלי לפגוע באיכות השירות והפתרונות לכן, צוותי ה-IT  לא מצליחים לתרום לערך המוסף של הארגון משום שהם עסוקים בלספק מענה לצרכים המידיים, ליישם פיתוחים ולשמר את תשתית ה-IT.
אוטומטיזציה של נהלים מסייעת לצמצום משאבי ה-IT ולהתמקדות בייצור ערך מוסף. כך צוות ה-IT יכול להשתמש בפלטפורמת פיתוח גמישה ועמידה, כדי ליצור וליישם יישומים בזמן קצר ולהרחיב ולהתאים את היישומים הקיימים, מבלי להגדיל או לסבך את ההשקעה ב-IT.

זאת ועוד, מעתה המשתמשים בארגון יוכלו ליהנות מפתרונות יעילים ומותאמים לצרכיהם מבלי לבזבז זמן על לימוד המערכות.