הפתרונות CRM OnLine מובססי האינטרנט המאפשרים לארגונים, בכל הגדלים ותחומי הפעילות, למצוא פתרון המאפשר להם להתמקד בפעילות העסקית שלהם, ולקבל מענה מדוייק, יעיל ואטרקטיבי מבחינה עסקית, ולצמצם חשיפה לסיכונים כלכליים ולהוצאות גבוהות על תוכנה. כל אלה יסייעו לשפר את הפעילות העסקית והרווחיות וליצור יתרון תחרותי ברור, כי אנחנו... |
המצב הכלכלי הנוכחי מעמיד בפני ארגונים עסקיים וחברות לשלוט על הפעילות העסקית ולנצל הזדמנויות עסקיות. זאת כדי לשמור על התחרותיות, להגדיל נתח השוק ולהבטיח יציבות עסקית בכל תנאי השוק. כדי לעשות זאת, יש לבחון את איכות התקשורת והמידע בקרב חברי הארגון, הלקוחות והספקים, ולבדוק כיצד נוכל לייעל את תפקוד חברי הארגון, ואת תהליכי השיווק ולצמצם את טווח הטעות. לצד כל אלה, יש לבחור פתרונות טכנולוגיים שיסייעו לארגון להשיג מטרות אלה מבלי להוות מעמסה תקציבית.
|
היום יותר מתמיד, חשוב לוודא שאף הזדמנות או ליד לא נופל בין הכיסאות. לכן חשוב לבדוק את כל התהליכים בארגון, לרבות נהלי עבודה, אישורים או חידוש התקשרות ולהפוך אותם לאוטומטיים.
אוטומטיזציה של התהליכים המרכזיים בארגון מסייעים לניטור קל ופשוט של הפעולות השגרתיות בארגון, לצמצם אבטלה סמויה, ולהבטיח דיוק.
השימוש בפתרונות של CRM OnLine יסייע לך להורות לצוותי המכירות לעקוב אחרי לידים באופן מיידי וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בשלבי מכירה קריטיים.
כך תוכל לשפר את נהלי העבודה מבלי לפגום באיכות ובדיוק ולהבטיח שכל הצעות ההתקשרות ימולאו, לידים ימוצו והלקוחות שלך יזכו לתשומת הלב לה הם מצפים.
צוותי המכירות שלך מחפשים מסמכים או יוצרים אותם בעצמם? אם כן, היעילות שלהם נפגמת. כדי להצליח, אנשי המכירות צריכים להתמקד במכירות בלבד.
הפתרונות של CRM OnLine יסייעו לנציגי המכירות שלך למצוא מהר את המסמכים העדכניים ביותר ולייעל את תהליכי המכירה.
הקטנת עלויות תמיכה בלקוחות
כיום, עלות שיחה של לקוח למוקד שירות הלקוחות מסתכמת בכ- 7 דולר. עלותה של אותה פעולה באינטרנט תעלה פחות מ- 50 סנט.
לכן, לקוחות שישתמשו בתמיכה באמצעות פורטל לקוחות, יקטינו משמעותית את עלויות התמיכה מבלי להתפשר על איכות השירות. פורטל, המבוסס על מאגר מידע מתוחכם ומקיף, מסוגל לסייע ללקוחות לאתר ולקבל את הפתרון המתאים להם, לאחר שנוסה בהצלחה על ידי לקוחות אחרים.
במקרה של המשך טיפול על ידי נציג, הוא יקבל התרעה מיידית וגישה לכל המידע הרלוונטי ויוכל להעניק מענה ללקוח ולוודא את שביעות רצונו המלאה.
עם זאת, אין היגיון בהשקעה בשיווק באמצעות מנועי חיפוש, אם לא ניתן לעקוב אחר תרומת ההשקעה לסגירת עסקאות.
פתרונות CRM onLine מאפשרים לנטר את התרומה להשקעה באמצעות Google AdWords ולהתאים אותה באופן מיידי, לקבל לידים, לקדם עסקאות ובקיצור, להגדיל את ההכנסות מההשקעה בקידום אתרים.