office@crmonline.co.il

052-508-8999

דוח חייבים

במערכת CRMONLINE פותח פתרון לניהול דוחות חייבים. כלי יעיל שעוזר לאתר לקוחות חייבים וגם מתריאה מראש לפי בקשתך בפני לקוחות שיהפכו להיות חייבים כעבור שבוע, שבועיים, חודש וכו'. ניתן להפוך את הדוחות לאוטומטיים, כך שבלחיצת כפתור בכל רגע במהלך היום הדוח יעלה באופן עצמאי.
תוכנה לניהול CRM של א.מ גזית ניהול מאפשרת פילוח מיוחד של דוחות, לפי עובדים אחראים על לקוחות, לפי חשבונות ולפי ערים

האתרים שלי

במערכת CRMONLINE קיימת אפשרות לניהול אתרים מהמערכת באופציה האתרים שלי. פעולה דומה לזו של הוספת אתר למועדפים ומערכת תמשור אותם בזיכרון. בלחיצת כפתור תועברו לאתר המועדף. ההבדל העיקרי הינו שמערכת איתכם בכל מקום ובכל עת.

מערכת שעות לעובדים

במערכת CRMONLINE ישנה מערכת לשעות עובדים חכמה. כל עובד יכול לציין שעות עבודה ולחלק יום עבודה לנושאים/מטלות ולציין כמה זמן השקיע לכל נושא/מטלה. בסוף כל שבוע/חודש ניתן להוציא דוח ולדעת מהן מטלות מורכבות וקלות בפשטות.
במערכת CRM של א.מ גזית ניהול , מתבצע ניהול עובדים  לפי שעות, אפשרי גם לפי ניקודות ציון מטלפון נייד

בלוקים בהתאמה אישית

במערכת CRMONLINE כל מודול מורכב מבלוקים של מידע, כגון: מידע בסיסי, כתובת, מידע מותאם אישית, מידע תיאור וכל מידע נחוץ אחר וכו'.
כל בלוק כזה ניתן לערוך/למחוק/להוסיף/לשנות סדר בלחיצת כפתור אחד. אז למה אתם מחכים? תיצרו עמנו קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם במהרה.
בנוסף ב CRM של א.מ גזית ניהול , תוכנה לניהול מלאי, ניהול מכירות ניתן כל בלוק שנוצר ושדה בו, להוציא לדוחות

מודול ניהול פרויקטים

במערכת CRMonLINE ישנו מודול העונה לציפיות של מרבית העסקים ככלל. מודול ניהול פרויקטים – הינו מודול שמרכז מידע חיוני אודות הפרויקט לרבות סך כ"א שהושקע בו, כמות שעות נדרש (פנימיים וחיצוניים), מי מנהל הפרויקט, כמות עובדים פנימיים ופרילאנסרים, עמידה בלוחות הזמנים ועוד הרבה כלים יעילים. אז למי אתם מחכים -  CRMonLINE.co.il.
כמו כן, ב CRM תוכנה ניהול מכירות ניהול שירות, ניתן ליצור קריאת שירות ולנהל מעקב לפי שעות שהושקע לאותה קריאת שירות

חלוקה לסניפים

חדש במערכת CRMonLINE מעכשיו בכל מודול ניתן לעשות חלוקה לפי סניף, CRM לדוגמא: במודול לידים ניתן לראות את כולם ו/או לפי סניף מסוים. כמו כן, ניתן לבצע חיפוש בסניף מסוים ולא לחפש בכל לקוחות,לידים, אנשי קשר וכדומא. כמו כן , תוכנה לניהול עסק של גזית, מאפשרת לחלק כתובות של לקוח לפי סניפים.

מודול מנויים

ב CRM  תוכנה לניהול לקוחות שלנו ניתן ליצור לכל לקוח מנוי שמקושר ללוח שנה ולביקורים, או טיפולים של הלקוח.

ניתן :

  • ליצור סוגי מנויים שונים, לפי כמות , חבילות או סכום, בהתאם ללקוח.
  • לבצע חיוב משתנה במהלך תקופת המנוי, תשלום חלקי או מלא עבור המנוי.
  • הפקת חשבוניות מס/קבלה והיתרות תשלום למנוי.
  • מעקב עבור ביקורים שבוצעו ממנוי ותזכורות לחידוש המנוי.
  • הוספת חיובים קבועים, או חד פעמים  לחיוב שבועי, החודשי, שנתי הקבוע מראש עם משימות שנקבעו.
  • הגדרות סוג פעילות של המנוי, הפסקות וחידושים בתקופת המנוי, או ביטולו.
  • שליחת דואר אלקטרוני ו SMS  , או /שניהם יחד על התראות על סיום מנוי וחידושים. תזכורת גם לעובדי החברה וגם ללקוח ( לפי בחירה ). כל זה בצורה אוטומטית וללא התערבות המשתמש.
  • דוחות שונים לפי חתכים , כולל מעקב של היתרות ביקורים או תשלומים.
  • הגבלת מנוי לפרק זמן, כמות ביקורים, סכום .
  • כולל מימשק לסליקת כרטיסי אשראי וש'קים.
  • מודול גמיש וניתן להרחבה ופיתוחים בהזמנת הלקוח.
    .

ניהול

מערכת CRM Online מציגה מודול מלאי המשופר המאפשר לנהל מלאי בחנות ו/או מחסן בצורה ממוחשבת והיעילה ביותר. תוכנה ל ניהול התראות העוזרת למשתמש לחזות חוסר צפוי במלאי של פריט זה או אחר בקלות.

הטמעה

במערכת CRM Online ניתן להתאים מודולים שונים בהתאמה אישית לכל בית עסק, יתירה מזאת, קיימת אפשרות להתאים גם שדות בכל מודול ואף לכל משתמש. כל משתמש יקבל הטמעה אישית, כך שתחסוך זמן עבודה לכל עובד בפרט ולכל עסק בכלל. זמן שווה כסף אז למה לבזבז אותו לשווא.