ניהול מכירות והנהלת חשבונות אונליין
היום יותר מתמיד, חשוב לוודא שאף הזדמנות או ליד לא נופל בין הכסאות. לכן חשוב השימוש בפתרונות של CRM OnLine לניהול מכירות, אשר מסייעים לצוותי המכירות לעקוב אחרי לידים באופן מיידי וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בשלבי מכירה קריטיים.
כך תוכל לשפר את נהלי העבודה מבלי לפגום באיכות ובדיוק ולהבטיח שכל הצעות ההתקשרות ימולאו, לידים ימוצו והלקוחות שלך יזכו לתשומת הלב לה הם מצפים.
כל עסק מתקדם חייב מערכת לניהול לידים שהוא תהליך חיוני, המאפשר איסוף הפניות שמתקבלות מלקוחות פוטנציאלים מכל מכל מסעות, או מקורות הפרסום שמופעלים על ידי החברה ומאפשר לחברה המשך עבודה מול לקוח וקליטתו לחברה.
מערכת CRMONLINE הינה כלי מתקדם לניהול לידים בעלת טכנולוגיה ייחודית המאפשרת טיפול יעיל ונוח בתהליכי מכירה בארגונים קטנים ובינוניים.
בקרב עסקים קטנים ובינוניים חלק לא קטן מהפניות שמתקבלות, אינן מבשילות לכדי עסקאות, בשל אי מעקב, או פספוס של אנשי מכירות, או ניהול תהליכי מכירה שגויים. הבעיה חמורה מאד כשאין מעקב ותחקור של תהליכים אלו, ולא ניתן להימנע מחזרה על אותן טעויות, או להפיק לקחים בעתיד וכן על מנת להימנע מהשקעת משאבים באפיקי פרסום שמניבים לידים לא רצויים, תקולים , או כפולים.
מערכת ניהול לידים CRMONLINE מסייעת לנתח האם מקור מסוים מניב פניות טובות יותר מאחר. מייחסת את הליד למילת מפתח ספציפית שבה מקודם/מפורסם האתר . במידה ואיכות הלידים שמתקבלים ממילה מסוימת ו/או מפרסום באתר מסוים אינם איכותיים מספיק, הרי שניתן להפסיק להשקיע משאבי פרסום וקידום באותה מילה ולשנות את תמהיל הפרסום והשיווק של האתר באינטרנט.
מערכת CRMONLINE מתממשקת לאתר האינטרנט של הלקוח ו/או אל עמודי הנחיתה של של הקמפיינים הפעילים שלו באינטרנט. כל הנתונים של הלקוח מתועדים מתוך טופס הפניה. לחלופין ניתן לייבא נתונים מקובץ אקסל חיצוני , או ליצור רשומות חדשות באופן ידני. כך נוצרת – קליטה.
מערכת CRMONLINE מאפשרת לתעד את השלב הנוכחי של הטיפול בלקוח . סטטוס יכול להיות : תאום פגישה, קבלת RFP, העברת הצעת מחיר וכו. תיעוד סטטוס מבטיח תהליך מקצועי שמוודא שכל לקוח יקבל את כל המידע הנחוץ על מנת לקבל החלטה וכן לקביעת הצעדים הבאים שצריך לנקוט ומועדי הפגישה, follow up הבאים ומשימות .
מערכת CRMONLINE מאפשרת ניהול תזכורות מתקדם ובאופן ידני או אוטומטי. ניהול תזכורות הינו כלי חיוני בניהול עבודת המכירות , שכן אחרת קשה מאד יהיה לזכור למי צריך לחזור בעוד חודש, עם מי צריך להתקשר לתאם פגישה בעוד שבועיים ועם מי צריך לבדוק עם יש תקציב לפרויקט בעוד חצי שנה, או חיוב חוב, או שרות.
מערכת CRMONLINE הופכת את תהליך ניהול הלידים למקצועי יותר , תוך חשיפת מידע משמעותית על כל לקוח , החיפוש שדרכה הגיע הלקוח לאתר על כל המשתמע מכך מבחינת הבנת חוזקו של שם המותג בהשגת פניות חדשות או השפעתו של תהליך הפרסום והקידום במנועי חיפוש על תנובת הלידים לארגון.
מערכת CRMONLINE מציגה למנהלי המכירות תמונה ברורה של כל הלידים הפתוחים שקיימים כרגע בארגון, כך מהקלת על ניהול מו"מ עד לסגירת העסקה. במערכת קיים תיעוד הצלחות, המשכי פעולה,כישלונות, סיכומים וניתן להגיע למסקנות, ואפקטיביות תהליכי המכירות, תוך יכולת ניתוח של הסיבות המרכזיות לכישלון עסקאות ואו הצלחתם.
בארגונים מסוימים היא אף דורשת תהליך מסודר שמבוסס על פרוטוקול של כללים עסקיים מובנים על מנת שצוות אנשי מכירות יעבוד ויימדד לפי סטנדרט אחיד ואובייקטיבי , כגון איזה מידע טכני ושיווקי יש לספק לכל לקוח? בכל כמה זמן יש לבצע שיחות follow up? , וכו.
זה נקרא ניהול לידים נכון!!!
תוכנה לניהול לידים זו מאפשרת ניהול תהליך שכזה צריך להתבצע מול כל פניה שמתקבלת מלקוח פוטנציאלי , על מנת שמנהלי המכירות בארגון יוכלו לראות תמונה מלאה של הפעולות שבוצעו מול צבר הפניות הקיים , להעריך את היקף העסקאות שנמצאות לקראת סגירה ולקבל החלטות אובייקטיביות בקשר להמשך הטיפול.
מערכת CRMONLINE מתעדת את הפניה לתוך המערכת ממקורות שונים, כגון : אתר האינטרנט, עמודי נחיתה של קמפיינים ייעודיים, ייבוא רשימות אקסל שנוצרו בתערוכות, לקוח מביא לקוח, כנסים מקצועיים, או ממקורות חיצוניים אחרים. מקור ממנו התקבל הליד נשמר וכך ניתן לדעת במדויק מי מספקי לידים אפקטיבי יותר ועל מה החברה משלמת וכמה. יכולת זו חושפת כוונות וצרכים נוספים שלא תמיד קיימים בתוכן הפניה והדבר חשוב מאד לניהול ומעקב.
שלבים לא פחות חשובים:
לאחר יצירת קשר מול ליד ( לקוח הפוטנציאלי) ישנו תהליך המרה של ליד והפיכתו ללקוח משלם, הוא מהתהליכים העסקיים החיוניים ביותר ומהמאתגרים ביותר בכל ארגון. בהמרת ליד ניתן ליצור הזדמנויות, לעקוב אחרי הצעות מחיר שניתנו, בכל רגע נתון לדעת פוטנציאל עסקי ותזרימי שיכול להיות מהלקוחות. כמו כן, מעקב אחרי סוכנים ועבודתם.
מערכת CRMONLINE מפצלת את הליד לאיש המכירות המתאים, לפי הרשאות המוגדרות מראש ע"י מנהל, או הפנוי לטפל בה.זה מאפשר טיפול מהיר ומקצועי בלקוח לפני שהוא פונה לספקים אחרים ולא מאבדים לקוח. ניהול תהליך המכירה, החל מקבלת מידע על לקוח פוטנציאלי ועד לסגירת הסכם, מחייב עבודה עם כלי ניהול ומעקב יעיל וחכם. מערכת מאפשרת ניהול קל ופשוט של פעילות מערך אנשי המכירות באמצעות ממשק WEB נוח לשימוש.
מערכת שלנו לניהול לידים דורשת יכולות קליטה, מעקב ותעדוף של כלל הפניות שמתקבלות בארגון תוך יכולת אינטגרציה פשוטה עם מערכות השיווק האחרות של החברה.
מערכת CRMONLINE מאפשרת לתעד את היסטוריית ההתנהלות וההתקשרות עם הלקוח, הצבת סטטוסים עד לסיום ההתקשרות, תוך יצירת משימות, קביעת פגישות, תזכורות, דיוור ב SMS , שליחת מיילים הנשמרים אוטומטי בכרטיס הלקוח , הגשת הצעות מחיר, תיעוד שיחות הטלפון, קריאות שרות, הוצאת חשבוניות מס/קבלה וחיוב במזומן, צ'קים, עברות בנקיות, סליקת כרטיסי אשראי , ודוחות הנדרשים.
מערכת CRMONLINE מונעת נטישה או קיפוח. במרבית המקרים אחרי שמתקבלת הפנייה מתחיל תהליך של מו"מ , קבלת מידע נוסף ובניית הצעת מחיר. תהליך זה הינו חיוני במיוחד באופן בו הלקוח תופס את הספק הפוטנציאלי, מבחינת עמידה בלוחות זמנים, עקביות, דיוק במסרים, וכו. מדובר בנקודות מגע ראשונות עם הלקוחות שניהולן הנכון יכול להטות את הכף לטובת העסק שלך. כל הערות של הלקוחות נרשמים בכרטיס הלקוח וזמנים לכל המשתמשים בהתאם להרשאות.
שלב הסיום חשוב לא פחות!!!
עם סיום הטיפול במידה ונסגרת עסקה המידע מועבר למחלקת התפעול לצורך הוצאה לפועל של העסקה וכן להנהלת חשבונות לצורך הטיפול הכספי בהתחייבות הלקוח. במידה והעסקה נכשלה יש לתעד באותה לצורך ניתוח עתידי. כמו כן, דוחות חייבים או טיפולים באחריות.
מערכת CRMONLINE מאפשרת למנהלי המכירות בקבלת החלטות לגבי מידת היעילות של תהליכי המכירות והשיווק בארגון. רואים תמונה ברורה, מאפשרת ניתוח של סגירת העסקאות מכל מקור, ומספקת נתונים לגבי הסיבות המרכזיות לאי הצלחה בסגירת עסקאות. ניתן להתחקות אחר מילות המפתח דרכן הגיעו הגולשים שהשאירו פניה בעמוד צור קשר של אתר החברה או על ידי כל טופס פניה מכל עמוד נחיתה מחוץ אחר.
- פתרונות ייחודיים לניהול מכירות ומוקד טלמיטינג.
- ההמשכיות העסקית נשמרת ללא קשר לחילופים בכח האדם .
- שמירה על סטנדרט גבוה של שירות ומכירות ללא קשר לנציגים עצמם .
- שליטה על כל הסניפים/מחלקות/עובדים מכל מקום ובכל עת.
- ניהול לקוחות והיסטוריה/ניהול עובדים ומשמרות/הנהלת חשבונות ותשלומים.
- ניהול שיווק ומכירות/שרות וטיפול לקוחות/הצעות מחיר והזמנות עבודה.
- ניהול רכש ומלאי/ניהול ספקים ומחירונים/ניהול לוח שנה ודוא"ל.
- ניתוחים ודוחות/ניהול אתרים ופרסום/ניהול הרשאות ודרישות.
- כל הכלים השיווקיים זמינים לכל נציגי המכירות ונשלטים לפי הרשאות המנהל.
- כל הנתונים והדוחות מתעדכנים אוטומטית באונליין.
- נגישות קלה ומיידית להיסטורית הלקוח ולמקרים דומים המבטיחה שירות טוב ויעיל .
- יצירת/קבלת דוחות ומשוב מדויקים ומקיפים שמסייעים לשיפור מכירות ושירות.
זה אפשרי וזה ניתן עם CRMONLINE.CO.IL