מערכת CRM לניהול לקוחות, כרטיסי לקוחות, ניהול לידים עד להמרה ללקוח עם כל ההיסטורייה שבליד. תוכנה לניהול מאפשרת פתרונות CRM לניהול רכש מול הזמנה, ניהול מסעות פרסות ללקוחות קיימים וחדשים. נהיול מנויים שותפים. ניהול חישבוניות הלקוח, זכות וחובה, ניהול מלאי וקריאות שרות.
** קיימת אפשרות של פתיחות קריאות שרות וציוות לעובדים. מעקב לאחר טיפול בקריאה ודיווח ללקוח על סטטוס הטיפול. כולל גם דיווח להנהלה ומעקב על עבודתם של עובדים בחברה.
ב CRM שלנו ניתן לשמור כל הסטוריית פעילות של הלקוחות ולהיון זמין לה בכל את ומכל מקום.
תוכנה לניהול עסק שלנו גמישה וידידותית.
**ניתן גם לפתוח פורטל לקוחות שדרכו יוכל כל לקוח ליצור קריאת שרות ולראות כל מה שיהיה בהרשאות הניתנות לו.
מערכת Crm Online מספקת ניהול לקוחות פשוט יותר ומאפשרת לאירגון לייעל ולשפר את השירות ללקוחותיו כאשר פניית לקוחות וטיפול בקריאת שרות , תוך שימוש במידע אודות הלקוח בכרטסת מתבצע בזמן אמת. יש מעקב אחרי טכנאים ונותני שרות, מדובר בתפיסת שירות מודרנית וחדשנית שאינה קיימת מערכות האחרות. תפיסה זו מעמידה את הלקוח במרכז כך שכל פנייה מקבלת מענה זמין אישי ומהיר, מול גורם המטפל עם אפשרות מעקב אחרי אופן הטיפול.
מודולים עיקריים :
ניהול תקלות
» מעקב אחר תהליך מרגע קליטת הפנייה עד לסיום התהליך ומתן פיתרון על פי נורמות ותהליכים שנהוגים בחברה .
» אפשרות להצמיד כרטיסי תקלות לחשבונות, אנשי קשר ומוצרים על מנת לקבל תמונה רחבה יותר על המתרחש .
» יצירת כרטיס תקלה הניתן להתאמה מלאה לצרכים של החברה .
» קליטת נתוני התקלה ישירות לחשבון הלקוח באמצעות פורטל הלקוחות .
» עדכון מצב הכרטיס/מצב הפנייה באופן אוטומטי לאי מייל של הלקוח/איש קשר .
» אפשרות עריכה מלאה של אופן פנייה והעברת המסר ללקוח/איש קשר באמצעות אי מייל .
» עדכון מצב באמצעות מתן תמונה סטטיסטית על מנת לתת כלים נוספים להנהלה ולשפר יכולת קבלת החלטות בזמן אמת .
» יצירת שדות ייעודיים לחברה .
המערכת שלנו תספק לכם גם תפריט קישורים וקיצורים שבהם תוכלו לתת לעובדים שלכם גישה למסמכים שבשימוש תדיר.
אין צורך שכל עובד יחזיק תיקיית מסמכים לא מעודכנת, במקום לפתוח תיקייה משותפת לעובדים בשרת, תוכלו פשוט לטעון את המסמכים הנפוצים למערכת ולתת לעובדים שלכם קישור אליהם ישירות מהתפריט הימני במערכת.
במערכת קיים בנק קבצים משותף, קבצים לפרסום, למילוי, לשליחה ולכל מטרה הנדרש. בנוסף לכך קיימת תיקייה של קבצים ששייכים לכל מודול וכמובן גם ללקוחות.
ניהול ידע
» ניהול ידע מבוסס מוצר, שירות דינאמי ומרוכז לשיפור תגובה וקבלת תמונה מקיפה על המתרחש לפי מוצרים,לקוחות ואנשי קשר .
» הצמדת מאמרים למוצרים או כרטיסי תקלה .
» מתן גישה למאגרי ידע רק לאחר אישור בהתאם להרשאה מתאימה
» אפשרות הוספת הערות ותגובות
ממשק שירות עצמי וגישה לפורטל לקוחות
» בעל יכולות התאמה רבות וניתן לאינטגראציה עם אתר האינטרנט של החברה
» גישה מאובטחת לפורטל לקוחות (גישה באמצעות שם משתמש וסיסמה בהתאם להרשאה )
» סקירת אינפורמציה, מאמרים ומאגרי מידע טרום פתיחת כרטיס תקלה
» שיפור מתמיד באיכות מאגר ידע באמצעות שילוב הערות ותגובות המשתמשים
» הודענ על עידכון מצב הפנייה באמצעות אי מייל
» עידכון פרופיל הלקות (התניות מגבילות משיקולי אבטחה )