המערכת מאפשרת קבלת דואר אלקטרוני ויצירת לידים באופן עצמאי (שיחה יזומה,פניית הלקוח ועוד ) ותוכניות affiliate ישירות למערכת CRM . כתוצאה מכך ניתנת לכם שליטה מצויינת על התכתבויות עם הלקוח ושמירת היסטוריית העבודה מולו.
ניהול לידים
» ייבוא לידים מתוך Excel
» ייבוא וקליטת לידים ישירה מתוך אתר אינטרנט או קמפיינים (web form)
» עריכת תבניות והתאמתם לצרכי החברה
» קליטת לידים מתוך פעולות שיוקיות השונות כגון תערוכת , מבצעים, פעולות טלמיטינג.
» מתן סביבת עבודה יעילה למערכת מכירות
» ליווי לידים לשלבי מכירה מתקדמים תוך שמירה על כל אינפורמציה הרלוונטית.
מערכת לניהול לידים ולקוחות CRMNOW.CO.IL אוCRMONLINE.CO.IL
כל עסק מתקדם חייב מערכת לניהול לידים שהוא תהליך חיוני, המאפשר איסוף הפניות שמתקבלות מלקוחות פוטנציאלים מכל מכל מסעות, או מקורות הפרסום שמופעלים על ידי החברה ומאפשר לחברה המשך עבודה מול לקוח וקליטתו לחברה.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW הינה כלי מתקדם לניהול לידים בעלת טכנולוגיה ייחודית המאפשרת טיפול יעיל ונוח בתהליכי מכירה בארגונים קטנים ובינוניים.
בקרב עסקים קטנים ובינוניים חלק לא קטן מהפניות שמתקבלות, אינן מבשילות לכדי עסקאות, בשל אי מעקב, או פספוס של אנשי מכירות, או ניהול תהליכי מכירה שגויים. הבעיה חמורה מאד כשאין מעקב ותחקור של תהליכים אלו, ולא ניתן להימנע מחזרה על אותן טעויות, או להפיק לקחים בעתיד וכן על מנת להימנע מהשקעת משאבים באפיקי פרסום שמניבים לידים לא רצויים, תקולים , או כפולים.
מערכת ניהול לידים CRMONLINE ו CRMNOW מסייעת לנתח האם מקור מסוים מניב פניות טובות יותר מאחר. מייחסת את הליד למילת מפתח ספציפית שבה מקודם/מפורסם האתר . במידה ואיכות הלידים שמתקבלים ממילה מסוימת ו/או מפרסום באתר מסוים אינם איכותיים מספיק, הרי שניתן להפסיק להשקיע משאבי פרסום וקידום באותה מילה ולשנות את תמהיל הפרסום והשיווק של האתר באינטרנט.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מתממשקת לאתר האינטרנט של הלקוח ו/או אל עמודי הנחיתה של של הקמפיינים הפעילים שלו באינטרנט. כל הנתונים של הלקוח מתועדים מתוך טופס הפניה. לחלופין ניתן לייבא נתונים מקובץ אקסל חיצוני , או ליצור רשומות חדשות באופן ידני. כך נוצרת – קליטה.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מאפשרת לתעד את השלב הנוכחי של הטיפול בלקוח . סטטוס יכול להיות : תאום פגישה, קבלת RFP, העברת הצעת מחיר וכו. תיעוד סטטוסמבטיח תהליך מקצועי שמוודא שכל לקוח יקבל את כל המידע הנחוץ על מנת לקבל החלטה וכן לקביעת הצעדים הבאים שצריך לנקוט ומועדי הפגישה, follow up הבאים ומשימות
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מאפשרת ניהול תזכורותבאופן ידני או אוטומטי. ניהול תזכורות הינו כלי חיוני בניהול עבודת המכירות , שכן אחרת קשה מאד יהיה לזכור למי צריך לחזור בעוד חודש, עם מי צריך להתקשר לתאם פגישה בעוד שבועיים ועם מי צריך לבדוק עם יש תקציב לפרויקט בעוד חצי שנה, או חיוב חוב, או שרות.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW הופכת את תהליך ניהול הלידים למקצועי יותר , תוך חשיפת מידע משמעותית על כל לקוח , החיפוש שדרכה הגיע הלקוח לאתר על כל המשתמע מכך מבחינת הבנת חוזקו של שם המותג בהשגת פניות חדשות או השפעתו של תהליך הפרסום והקידום במנועי חיפוש על תנובת הלידים לארגון.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מציגה למנהלי המכירות תמונה ברורה של כל הלידים הפתוחים שקיימים כרגע בארגון, כך מהקלת על ניהול מו"מ עד לסגירת העסקה. במערכת קיים תיעוד הצלחות, המשכי פעולה,כישלונות, סיכומים וניתן להגיע למסקנות, ואפקטיביות תהליכי המכירות, תוך יכולת ניתוח של הסיבות המרכזיות לכישלון עסקאות ואו הצלחתם.
בארגונים מסוימים היא אף דורשת תהליך מסודר שמבוסס על פרוטוקול של כללים עסקיים מובנים על מנת שצוות אנשי מכירות יעבוד ויימדד לפי סטנדרט אחיד ואובייקטיבי , כגון איזה מידע טכני ושיווקי יש לספק לכל לקוח? בכל כמה זמן יש לבצע שיחות follow up? , וכו.
ניהול תהליך שכזה צריך להתבצע מול כל פניה שמתקבלת מלקוח פוטנציאלי , על מנת שמנהלי המכירות בארגון יוכלו לראות תמונה מלאה של הפעולות שבוצעו מול צבר הפניות הקיים , להעריך את היקף העסקאות שנמצאות לקראת סגירה ולקבל החלטות אובייקטיביות בקשר להמשך הטיפול.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מתעדת את הפניה לתוך המערכת ממקורות שונים, כגון : אתר האינטרנט, עמודי נחיתה של קמפיינים ייעודיים, ייבוא רשימות אקסל שנוצרו בתערוכות, לקוח מביא לקוח, כנסים מקצועיים, או ממקורות חיצוניים אחרים. מקור ממנו התקבל הליד נשמר וכך ניתן לדעת במדויק מי מספקי לידים אפקטיבי יותר ועל מה החברה משלמת וכמה. יכולת זו חושפת כוונות וצרכים נוספים שלא תמיד קיימים בתוכן הפניה והדבר חשוב מאד לניהול ומעקב.
לאחר יצירת קשר מול ליד ( לקוח הפוטנציאלי) ישנו תהליך המרה של ליד והפיכתו ללקוח משלם, הוא מהתהליכים העסקיים החיוניים ביותר ומהמאתגרים ביותר בכל ארגון. בהמרת ליד ניתן ליצור הזדמנויות, לעקוב אחרי הצעות מחיר שניתנו, בכל רגע נתון לדעת פוטנציאל עסקי ותזרימי שיכול להיות מהלקוחות. כמו כן, מעקב אחרי סוכנים ועבודתם.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מפצלת את הליד לאיש המכירות המתאים, לפי הרשאות המוגדרות מראש ע"י מנהל, או הפנוי לטפל בה.זה מאפשר טיפול מהיר ומקצועי בלקוח לפני שהוא פונה לספקים אחרים ולא מאבדים לקוח. ניהול תהליך המכירה, החל מקבלת מידע על לקוח פוטנציאלי ועד לסגירת הסכם, מחייב עבודה עם כלי ניהול ומעקב יעיל וחכם. מערכת מאפשרת ניהול קל ופשוט של פעילות מערך אנשי המכירות באמצעות ממשק WEB נוח לשימוש.
מערכת ניהול לידים דורשת יכולות קליטה, מעקב ותעדוף של כלל הפניות שמתקבלות בארגון תוך יכולת אינטגרציה פשוטה עם מערכות השיווק האחרות של החברה.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מאפשרת לתעד את היסטוריית ההתנהלות וההתקשרות עם הלקוח, הצבת סטטוסים עד לסיום ההתקשרות, תוך יצירת משימות, קביעת פגישות, תזכורות, דיוור ב SMS , שליחת מיילים הנשמרים אוטומטי בכרטיס הלקוח , הגשת הצעות מחיר, תיעוד שיחות הטלפון, קריאות שרות, הוצאת חשבוניות מס/קבלה וחיוב במזומן, צ'קים, עברות בנקיות, סליקת כרטיסי אשראי , ודוחות הנדרשים.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מונעת נטישה או קיפוח. במרבית המקרים אחרי שמתקבלת הפנייה מתחיל תהליך של מו"מ , קבלת מידע נוסף ובניית הצעת מחיר. תהליך זה הינו חיוני במיוחד באופן בו הלקוח תופס את הספק הפוטנציאלי, מבחינת עמידה בלוחות זמנים, עקביות, דיוק במסרים, וכו. מדובר בנקודות מגע ראשונות עם הלקוחות שניהולן הנכון יכול להטות את הכף לטובת העסק שלך. כל הערות של הלקוחות נרשמים בכרטיס הלקוח וזמנים לכל המשתמשים בהתאם להרשאות.
עם סיום הטיפול במידה ונסגרת עסקה המידע מועבר למחלקת התפעול לצורך הוצאה לפועל של העסקה וכן להנהלת חשבונות לצורך הטיפול הכספי בהתחייבות הלקוח. במידה והעסקה נכשלה יש לתעד באותה לצורך ניתוח עתידי. כמו כן, דוחות חייבים או טיפולים באחריות.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW מאפשרת למנהלי המכירות בקבלת החלטות לגבי מידת היעילות של תהליכי המכירות והשיווק בארגון. רואים תמונה ברורה, מאפשרת ניתוח של סגירת העסקאות מכל מקור, ומספקת נתונים לגבי הסיבות המרכזיות לאי הצלחה בסגירת עסקאות. ניתן להתחקות אחר מילות המפתח דרכן הגיעו הגולשים שהשאירו פניה בעמוד צור קשר של אתר החברה או על ידי כל טופס פניה מכל עמוד נחיתה מחוץ אחר.
מערכת CRMONLINE ו CRMNOW גמישה מאד שמאפשרת ניהול תהליכי מכירה מורכבים וניתנת להתאמה לכל צורך ארגוני. היא תפיסת מתקדמת, אינטרנטית,חדשה בתחום Lead Management בישראל. אנו מספקים פתרון תוכנה חדשני לניהול לידים, מתוך הבנה שדרושה תפיסה חדשה לניהול פניות מלקוחות פוטנציאליים שמתקבלים דרך אתרי אינטרנט ו/או דפי נחיתה בעידן של שיווק במנועי חיפוש שונים.
הבנת מילות המפתח שדרכה נוצרים לידים הינה חיונית לשיפור השיווק באינטרנט ממספר טעמים :
במערכת CRMONLINE ו CRMNOW כל לקוח חשוב, כמו בחיים ישנם לקוחות שכדאי להשקיע בהם יותר מאמצים ותשומת לב בתהליך המכירה בשל פוטנציאל עתידי גדול יותר, לעומת כאלו שמתנהל איתם מו"מ מתיש שבסוף יתברר כמאמץ עקר. מערכת ניהול לידים טובה תסייע למנהל המכירות לתעדף את הטיפול בלקוחות בעלי פוטנציאל גדול יותר, ולנהל ביעילות רבה יותר את התהליך מול פניות בעלות פוטנציאל עסקי נמוך לחברה.
סגירת הטיפול בשלב מוקדם מול פניות שאינן רלוונטיים לארגון, מפנה לאנשי המכירות זמן יקר וחוסכת את עלות המעקב וההתעסקות שככל הנראה לא יישאו פירות.
רוב הפניות, אפילו כאשר הן מגיעות ממקור איכותי, אינן בשלות לבצע את העסקה מיד. חלקם גדול יכול להיות בתחילתו של תהליך בירור כללי והם עשויים לבצע את הרכישה רק בתוך חודשים מתחילת התהליך. חשוב מאד בתחילת ההתקשרות עם הלקוח להבין את דחיפות העסקה ללקוח , ואת לוחות הזמנים הרצויים, על מנת שמחד לא ליצור עומס מאמצי מכירה על הלקוח ו/או מסירת מידע או הצעות להנחה המחיר שאינן רלוונטיים כלל בשלב הראשוני של המו"מ ולא באמת יעזרו לסגור את העסקה בזמן הקרוב, ובמקום זאת ייצרו גורם לחץ להורדת מחיר נוספת מעבר להנחה כאשר יתחדש ניהול המו"מ בעתיד.
חשוב להבין היכן נמצע הלקוח במחזור בקניה שלו. ואם לא מדובר בהחלטה קרובה איזה מידע נחוץ לספק כעת ומתי צריך לבצע את שיחת התזכורת הבאה.
הכלל הקלאסי הידוע בקרב אנשי מכירות הוא כלל 8-4-2-1 . מכל 8 פניות, 4 תהיינה רלוונטיות ואיתם תקבענה פגישות, מתוכן ל-2 תשלחנה הצעות מחיר, ולקוח אחד יסגור עסקה.
במילים אחרות, תהליך המכירות דומה לצינור או משפך שהופך ונהיה צר יותר ככל שמתקדמים בתהליך. לכן אחד היתרונות של תוכנת ניהול לידים טובה היא היכולת לצמצם את הפניות הלא רלוונטיות כבר בשלב מוקדם על מנת להוזיל את עלות הטיפול בפניות סרק ולפנות יותר זמן לטיפול בלידים איכותיים.