office@crmonline.co.il

052-508-8999

ניהול קשרי לקוחות


פתרונות לניהול מערכות שירות ותמיכה החברה
 

 תוכנה לניהול לקוחות ו CRM מערכת, זה ניהול נכון של קשרי לקוחות לא מתרכז רק בתמיכה ובתיקון תקלות. ניהול לקוחות מיטבי כולל את איתור נקודות התורפה שגורמות ללקוחות ליצור קשר עם מוקד השירות ולתקן אותם, יצירת תחושה של אוזן קשבת בקרב הלקוחות וחשוב מכל – שימוש במוקדי השירות להגדלת סל המוצרים והשירותים של הלקוח ובכך לא רק נגדיל את ההכנסות מהלקוח אלא גם נשפר את שביעות רצונו.

 כל לקוח חשוב, כמו בחיים ישנם לקוחות שכדאי להשקיע בהם יותר מאמצים ותשומת לב בתהליך המכירה בשל פוטנציאל עתידי גדול יותר, לעומת כאלו שמתנהל איתם מו"מ מתיש שבסוף יתברר כמאמץ עקר. מערכת ניהול לידים טובה תסייע למנהל המכירות לתעדף את הטיפול בלקוחות בעלי פוטנציאל גדול יותר, ולנהל ביעילות רבה יותר את התהליך מול פניות בעלות פוטנציאל עסקי נמוך לחברה. 

סגירת הטיפול בשלב מוקדם מול פניות שאינן רלוונטיים לארגון, מפנה לאנשי המכירות זמן יקר וחוסכת את עלות המעקב וההתעסקות שככל הנראה לא יישאו פירות.

רוב הפניות, אפילו כאשר הן מגיעות ממקור איכותי, אינן בשלות לבצע את העסקה מיד. חלקם גדול יכול להיות בתחילתו של תהליך בירור כללי והם עשויים לבצע את הרכישה רק בתוך חודשים מתחילת התהליך. חשוב מאד בתחילת ההתקשרות עם הלקוח להבין את דחיפות העסקה ללקוח , ואת לוחות הזמנים הרצויים, על מנת שמחד לא ליצור עומס מאמצי מכירה על הלקוח ו/או מסירת מידע או הצעות להנחה המחיר שאינן רלוונטיים כלל בשלב הראשוני של המו"מ ולא באמת יעזרו לסגור את העסקה בזמן הקרוב, ובמקום זאת ייצרו גורם לחץ להורדת מחיר נוספת מעבר להנחה כאשר יתחדש ניהול המו"מ בעתיד. 

חשוב להבין היכן נמצע הלקוח במחזור בקניה שלו. ואם לא מדובר בהחלטה קרובה איזה מידע נחוץ לספק כעת ומתי צריך לבצע את שיחת התזכורת הבאה.

 הכלל הקלאסי הידוע בקרב אנשי מכירות הוא כלל 8-4-2-1 . מכל 8 פניות, 4 תהיינה רלוונטיות ואיתם תקבענה פגישות, מתוכן ל-2 תשלחנה הצעות מחיר, ולקוח אחד יסגור עסקה.

במילים אחרות, תהליך המכירות דומה לצינור או משפך שהופך ונהיה צר יותר ככל שמתקדמים בתהליך. לכן אחד היתרונות של תוכנת ניהול לידים טובה היא היכולת לצמצם את הפניות הלא רלוונטיות כבר בשלב מוקדם על מנת להוזיל את עלות הטיפול בפניות סרק ולפנות יותר זמן לטיפול בלידים איכותיים.

מערך הפתרונות של CRM Online מעניק לכם את הכלים האופטימלים לייעול השירות, לשיפור התמיכה ובסוף היום לשיפור שביעות הרצון של הלקוח ושיפור הנאמנות שלו לחברה.

מערכת CRMONLINE  היא מערכת שלמה לניהול עסק ידידותית ונוחה לשימוש, העלויות הן נמוכות ויותר. קל לשלב אותה בעבודה יום יומית .

תוכנת CRM עונה לצרכים בתחומים ומגוונים שונים, וניתנת להתאמה אישית לפי דרישות העסק והלקוח אינדיבידואלית לכול עסק.

עם תוכנה שלנו כבר כחמש שנים עובדות חברות רבות  והתוכנה כבר מזמן הפכה למערכת לניהול עסק מושלמת לכל בית העסק, מלבד עסקים שבהם דורשים קופות רושמות ( סופרים וחנויות) ,להם יש לנו פתרון חלקי בתחום מועדון לקוחות בלבד.

מערכת מתאימה לכל חברה שעוסקת בתחום שיווק ומכירות, מוקדי מכירות, מוקדי שרות,ניהול עובדים-מחלקות, ניהול לקוחות, ניהול מלאי , הזמנות רכש וחשבוניות.

לדוגמה:

קבלנים –מספקי עובדים, אנרגיה סולארית, סדרנים,יבוא ושיווק, מחסני מלאי, חברות העוסקות עם קבלני משני ותעודות משלוח ו/או חומרי בניין, חברות הובלות, אולמות אירועים וקייטרינג, חברות שמירה ואבטחה, מכוני יופי ו/או קוסמטיקה ואסתטיקה, מספרות ומעצבי שיער,חברות שמחפשות ניהול משמרות, מתווכים, מגרשי מכוניות, מוסכים, כוח אדם,השכרות רכב וליסינג, חדרי כושר, בית ספר לפי מקצוע, מכללות ומתנ"סים, פסיכולוגים, ניהול צוותי עבודה בשטח,  מפעלים,  ניהול לידים, ניהול פרויקטים,  ניהול עמותות,  סוכנות נסיעות, תעשיות יצור ושיווק, שרות וגיוס לקוחות, ניהול מוקד וכד'.

בתוכנה ניתן גם להוסיף שדות מותאמים לרצונך, להתאים כל מודול לפי דרישת הלקוח ויצירת דו"חות בהתאם. בשימוש המערכת שלנו, ללקוח אין צורך במערכת אחרת ו/או נוספת כגון: האוטלוק או ממשק מיילים,  מערכת סליקת כרטיסי אשראי או יצירת חשבוניות עם לוגו של הלקוח, הזמנות רכש וכד'. חברות שעובדות איתנו מקבלות שרות הוגן ומסור. הדרכה טלפונית יום יומית.