לפי מחקרים שנערכו בעבר -70% מפרויקטי ה-CRM נכשלים. גם אם מספר זה איננו מדויק כיום, עדיין חלק ניכר מפרויקט ה-CRM נכשלים. סיבה העיקרית לכך - חוסר הבנה הדדית, בין ספקי CRM לחברה הרוכשת, ברמה המתודולוגית. יחד עם זאת, פרויקט CRM ביישום נכון, בחיבור נכון לארגון ולמנהלים העסקיים, עם הבנה ויכולות טכנולוגיות, מקדם את העסק, מייעל תהליכים ומגדיל רווחי החברה.
פתרון CRM צריך לפעול כחלק מאסטרטגיה ארגונית שמטרתה לשפר את ניהול הקשר עם הלקוח ולקבלת תמונת לקוח מלאה (360 מעלות). פרויקט ה-CRM Online הוא תהליך אינטגרטיבי בו הארגון מטייב את תהליכי העבודה שלו במקביל לאיסוף ולטיוב פריטי המידע אודות לקוחותיו. שילוב של מערכות BI מתקדמות הפועלות מול מחסני המידע של מערכות -CRM Online ומלוות בזמן אמת את נותן השירות במידע והמלצות, מביאות אותנו לשלב הערך האמיתי אותו ניתן להפיק ממערכות ה-CRM